De afgelopen dagen is er een hoop veranderd voor ons allemaal. Het Corona-virus heeft een behoorlijke impact op de gehele maatschappij. De aangescherpte maatregelen van de overheid hebben impact op alle organisaties in Nederland. Waar (volks)gezondheid uiteraard voorop staat, proberen wij vanuit BeheerVisie tegelijkertijd op een veilige en efficiënte manier onze processen én die van onze klanten zoveel mogelijk door te laten gaan.
Aanpassingen
BeheerVisie heeft een aantal maatregelen ingevoerd om de verspreiding van het coronavirus tot een minimum te beperken en tegelijkertijd ook de impact van de maatregelen te minimaliseren. Dit betekent onder andere dat collega’s zoveel mogelijk thuis werken. Al onze dienstverlening blijft echter wel gewoon doorgaan, maar dit vindt zoveel mogelijk online plaats. De fysieke afspraken die gepland zijn, worden – indien mogelijk – vervangen door online afspraken. We verplaatsen deze afspraken alleen als het echt niet anders kan. Wij nemen contact met u op om dit op een juiste manier vorm te geven.
HelpDesk
Onze HelpDesk blijft voor u gewoon bereikbaar. Zij staan u graag te woord via het ticketsysteem of via de telefoon. Deze contactgegevens zijn reeds bij u bekent of kunt u opvragen bij uw accountmanager.
Samen naar de toekomst
Voor iedereen zal deze situatie wennen zijn. We doen een groot beroep op elkaars creativiteit, flexibiliteit en het oplossend vermogen om de werkzaamheden door te laten gaan, zodat de impact van deze crisis voor iedereen tot een minimum beperkt blijft.
Heeft u vragen aan ons over de aangepaste dienstverlening, of hoe we uw overheidsprocessen in deze tijd zo goed mogelijk doorgang kunnen laten vinden? Neem dan contact op met uw contactpersoon binnen BeheerVisie.