Top
 

MeldDesk app

BeheerVisie / Meldingenmanagement / MeldDesk app

Meldingen afhandelen met de MeldDesk app

De MeldDesk app (voor Android of iOS) is bedoeld voor de buitendienstmedewerker en de onderaannemer in het veld. In MeldDesk kunnen meldingen aan een buitendienstmedewerker of leverancier worden toegewezen. Met de app zien zij de meldingen direct op hun smartphone of tablet en kunnen zij de toegewezen melding wijzigen en afmelden. Daarnaast zijn er functionele toepassingen, zoals meldingen zien op de kaart, direct navigeren naar de locatie van de melding en eigen waarnemingen registreren.

De voordelen van de MeldDesk app op een rij:

Meldingen kunnen helemaal digitaal worden afgehandeld. Meldingen uit MeldDesk kunnen rechtstreeks worden doorgezet naar medewerkers buiten de deur. Werkbonnen zijn dus verleden tijd!

Medewerkers in het veld kunnen meteen zien waar een melding is en een logische route plannen.

De medewerker in het veld kan meldingen aanmaken van eigen waarnemingen (inclusief foto’s en coördinaten) en koppelen aan de juiste verantwoordelijke. Deze meldingen zijn daarna direct zichtbaar voor de rest van de organisatie.

MeldDesk Web

Onderaannemers kunnen ook kiezen voor MeldDesk Web in plaats van de MeldDesk app. Dit is een webversie van MeldDesk, waarbij medewerkers meldingen afhandelen op hun laptop via internet.