de melddesk app

De MeldDesk app (voor Android en iOS) is bedoeld voor de buitendienstmedewerkers en de onderaannemer in het veld. In MeldDesk kunnen meldingen aan een buitendienstmedewerker of leverancier worden toegewezen. Met de app krijgen zij de melding direct op hun device binnen en kunnen zij de toegewezen melding wijzigen en afmelden. Daarnaast zijn er functionele toepassingen, zoals meldingen zien op de kaart, direct navigeren naar de locatie van de melding en eigen waarnemingen registreren.

De voordelen van de melddesk app

Digitaal afhandelen

Meldingen kunnen helemaal digitaal worden afgehandeld. Meldingen uit MeldDesk kunnen rechtstreeks worden doorgezet naar medewerkers buiten de deur. Werkbonnen zijn verleden tijd.

Logische routes

Medewerkers in het veld kunnen direct zien wat de locatie van een melding is en logische routes plannen.

Transparantie

De medewerker in het veld kan meldingen aanmaken van eigen waarnemingen (inclusief foto’s en coördinaten) en koppelen aan de verantwoordelijke. Deze meldingen zijn direct zichtbaar voor de organisatie.

Melddesk web

Onderaannemers kunnen kiezen voor MeldDesk Web in plaats van de MeldDesk app. Dit is een webversie van MeldDesk waarbij medewerkers meldingen afhandelen via internet.