Top
 

Modules MeldDesk

BeheerVisie / Meldingenmanagement / Modules MeldDesk

Overzicht van de MeldDesk-modules

MeldDesk bestaat uit een kernapplicatie die kan worden aangevuld met diverse modules. Daarbij kan onderscheid worden gemaakt tussen modules voor frontoffice (intake meldingen), midoffice (het systeem bij de gemeente of andere organisatie zelf) en backoffice (afhandeling meldingen). Hierbij een overzicht.

Front-office (intake meldingen)

MijnGemeente app

Voor meldingen via een smartphone of tablet. De melding komt rechtstreeks, inclusief GPS-coördinaten en eventueel een foto, binnen in MeldDesk.

MeldingenKaart

Hiermee kunnen burgers op de website een kaart zien met een overzicht van meldingen en hun status. Ook kunnen zij een nieuwe melding op de kaart registreren.

Social media-integratie

Voor meldingen via social media.

Mid-office (bij de organisatie zelf)

MeldDesk Mid-office Interface (MMI)

‘Stekkerdoos’ om op basis van webservices andere systemen te verbinden met MeldDesk (zoals het zaaksysteem, GBA/BRP en IBS+).

Extra koppelingen met andere systemen

GeoPrikker

Voor het intern prikken van meldingen op de kaart en voor managementrapportages op de kaart.

Back-office (afhandeling meldingen)

MeldDesk app

Voor het raadplegen van de werkvoorraad, wijzigen en gereedmelden op smartphone of tablet.

MeldDesk Web

Voor het integreren van onderaannemers in het gemeentelijk meldingenproces.

Lees meer over MijnGemeente app en de MeldDesk app.