[vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]
Overzicht van de MeldDesk-modules
MeldDesk bestaat uit een kernapplicatie die kan worden aangevuld met diverse modules. Daarbij kan onderscheid worden gemaakt tussen modules voor frontoffice (intake meldingen), midoffice (het systeem bij de gemeente of andere organisatie zelf) en backoffice (afhandeling meldingen). Hierbij een overzicht.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1484663457565{margin-top: 15px !important;margin-bottom: 15px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 5px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 5px !important;background-color: #eaeaea !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][vc_column_text]
Front-office (intake meldingen)
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]
MijnGemeente app
Voor meldingen via een smartphone of tablet. De melding komt rechtstreeks, inclusief GPS-coördinaten en eventueel een foto, binnen in MeldDesk.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]
MeldingenKaart
Hiermee kunnen burgers op de website een kaart zien met een overzicht van meldingen en hun status. Ook kunnen zij een nieuwe melding op de kaart registreren.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]
Social media-integratie
Voor meldingen via social media.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1484663579501{margin-top: 25px !important;margin-bottom: 25px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 5px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 5px !important;background-color: #eaeaea !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][vc_column_text]
Mid-office (bij de organisatie zelf)
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]
MeldDesk Mid-office Interface (MMI)
‘Stekkerdoos’ om op basis van webservices andere systemen te verbinden met MeldDesk (zoals het zaaksysteem en GBA/BRP).[/vc_column_text][vc_column_text]Extra koppelingen met andere systemen[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]
GeoPrikker
Voor het intern prikken van meldingen op de kaart en voor managementrapportages op de kaart.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1484663519415{margin-top: 15px !important;margin-bottom: 15px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 5px !important;padding-bottom: 15px !important;padding-left: 5px !important;background-color: #eaeaea !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][vc_column_text]
Back-office (afhandeling meldingen)
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]
MeldDesk app
Voor het raadplegen van de werkvoorraad, wijzigen en gereedmelden op smartphone of tablet.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]
MeldDesk Web
Voor het integreren van onderaannemers in het gemeentelijk meldingenproces.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1484136903430{padding-top: 20px !important;}”][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Lees meer over MijnGemeente app en de MeldDesk app.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]