Top
 

Referenties

BeheerVisie / Referenties

Referenties

Lees hier over de ervaringen van onze klanten.

Sinds 2016 werkt de gemeente Beuningen met MeldDesk. De applicatiebeheerder kijkt tevreden terug op de invoering en het gebruik in de praktijk. “Nu gaan we kijken hoe we het programma nog meer kunnen gebruiken bij het plannen van onze werkzaamheden.”

Lees verder

In 2013 richtte de gemeente Huizen haar proces rondom de meldingen over de openbare ruimte anders in voor een betere afhandeling. In november 2015 stapte Huizen over op de applicatie MeldDesk van BeheerVisie.

Lees verder

Maastricht werkt al sinds 2006 met MeldDesk. In 2015 kwam de nieuwe versie bij een aanbesteding uit de bus als oplossing met de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Om het pakket zo goed mogelijk te benutten, werd de organisatie zorgvuldig voorbereid.

Lees verder

Sinds 2016 werkt de gemeente Oosterhout voor meldingen en klachten over de openbare ruimte met het informatiesysteem MeldDesk. Het resultaat: de afhandeltijd van meldingen halveerde binnen een jaar.

Lees verder

Jaarlijks krijgt Papendrecht tussen de 3.500 en 4.000 meldingen over de openbare ruimte. De verwachting is dat dit aantal zal stijgen nu inwoners ook anoniem meldingen kunnen doen. De gemeente heeft daar bewust voor gekozen.

Lees verder

Sinds 2012 gebruikt de gemeente Vlissingen de applicatie MeldDesk. Inmiddels worden bijna alle modules benut: niet alleen voor meldingen over de openbare ruimte, ook voor meldingen over woon- en drugsoverlast.

Lees verder

Vanaf 2016 maken Wassenaar en Voorschoten gebruik van MeldDesk. Applicatiebeheerder Aigul Keijzer: “Meldingen kunnen nu meteen digitaal worden doorgezet naar een medewerker. Dat bespaart veel tijd en levert een duidelijke kwaliteitsverbetering op in het verwerkingsproces.”

Lees verder

Dankzij MeldDesk kan de Groningse gemeente Westerwolde steeds betere dienstverlening bieden aan inwoners. Functioneel Applicatiebeheerder Mike van Vliet: “We kunnen snel anticiperen op binnengekomen meldingen, deze correct afhandelen en inwoners hier tijdig over informeren.”

Lees verder

In november 2012 nam de gemeente Zuidplas MeldDesk in gebruik. Hiermee kan zij eenvoudig en eenduidig meldingen registreren en beheren. Met de komst van de applicatie behoort de papieren rompslomp eindelijk tot de verleden tijd.

Lees verder

Gemeente Midden-Delfland maakt sinds 2013 naar volle tevredenheid gebruik van MeldDesk. Ondertussen heeft de gemeente de applicatie fors uitgebreid. Beleidsmedewerker Edwin Bom: “Met MeldDesk hebben we alle benodigde functionaliteiten in huis.”

Lees verder
referentie gemeente gouda beheervisie logo

De gemeente Gouda heeft begin 2017 de stap gezet om de volledige MeldDesk-productenlijn te gaan benutten. “De upgrade heeft ons enorm geholpen. We zien dat het aantal meldingen is gestegen. Ook de bereidheid is gegroeid, omdat de nieuwe methode eenvoudiger is.”

Lees verder

Bij de Oost-Brabantse gemeente Meierijstad zijn de werkzaamheden om meldingen af te handelen beter inzichtelijk door het gebruik van MeldDesk. Ook piekmomenten kunnen medewerkers dankzij het meldingenmanagementsysteem voorspellen. De bezetting is dan ook altijd optimaal om meldingen op te volgen.

Lees verder